Ako zadať dochádzku zamestnancovi, ktorý nepoužíva čítačku?

Upravené dňa Thu, 14 Sep, 2023 o 2:39 POOBEDE

Rozkliknite sekciu Výkazy, kliknite na symbol oka u zamestnanca, ktorému chcete spravovať dochádzku.


Tam, kde nie je evidovaná žiadna dochádzka zamestnanca sa Vám zobrazí hláška Neexistujúce záznamy.
Záznamy pridáte tak, že kliknete na symbol ceruzky, čím sa dostanete do ponuky Pridať smenu.

Pri ponuke máte tri možnosti zadávania chýbajúcej smeny:

Program Vám automaticky ponúkne dátum dňa, ktorý chcete editovať a automaticky je vybraná možnosť Jeden deň. Potom len doplníte čas od – do a zvolíte Uložiť.
Pokiaľ chcete zadávať konkrétne obdobie (napr. celý týždeň alebo mesiac), zvoľte možnosť Obdobie, program Vám zobrazí dátumy od – do, kde zadáte obdobie, v akom chcete doplniť smeny. Čas smeny doplníte rovnako ako v predchádzajúcom kroku. Ďalej máte možnosť si vybrať voľbu Len pracovné dni. V tom prípade Vám program bude generovať smeny iba v pracovné dni a víkendy nebude vyplňovať. Voľba Rozptyl (+/- minút) umožňuje, aby program generoval každý deň iný čas príchodu a odchodu na smenu, v rozmedzí Vami nastaveného rozptylu.
 Treťou možnosťou je voľba Výber. Pri tejto voľbe môžete zvoliť zadanie smeny iba do konkrétnych dní. Deň vyberiete kliknutím na konkrétny deň, čím sa Vám výber označí na zeleno. Modrá bodka pri dne značí, že pre tento deň je už zadaná smena alebo výnimka. Červené podčiarknutie mi značí, že pre dané dni neexistujú žiadne záznamy. Zadanie času a rozptylu minút vykonáte ako v predchádzajúcom prípade.

Bol tento článok nápomocný?

To je skvelé!

Ďakujeme za odoslanie reakcie

Prepáčte! Nemohli sme byť nápomocní

Ďakujeme za odoslanie reakcie

Dajte nám vedieť, ako môžeme vylepšiť tento článok!

Vyberte aspoň jeden z dôvodov
Vyžaduje sa overenie CAPTCHA.

Spätná väzba bola odoslaná

Oceňujeme si vašu snahu a pokúsime sa článok opraviť